skip to main
|
skip to sidebar
Fotografies
jueves, 23 de abril de 2009
Sortida des de Barcelona
Dilluns 20 d'abril 2009
A la porta d'embarcament a l'avió.
A la mateixa pista.
Ja esten a punt d'aterrar
Recollint les maletes a Dublín.
A Roockbrook ens venen a buscar les famílies Irlandeses.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Datos personales
Web d'Alumnes d'Institucio a Dublin
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
▼
2009
(14)
►
junio
(2)
►
mayo
(5)
▼
abril
(7)
Esperant a l'autocar de tornada a casa.
Ginkama al DunDrum
Classes d'anglés
Jugant al Ping-pong
Grup d'estudi
Sortida des de Barcelona
Fotografies
No hay comentarios:
Publicar un comentario