jueves, 23 de abril de 2009

Sortida des de Barcelona

Dilluns 20 d'abril 2009



A la porta d'embarcament a l'avió.





A la mateixa pista.



Ja esten a punt d'aterrar


Recollint les maletes a Dublín.



A Roockbrook ens venen a buscar les famílies Irlandeses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario