viernes, 24 de abril de 2009

Jugant al Ping-pong

Divendres 24 d'abril.

Després d'estudiar una mica vem disfrutar molt jugant a Ping-Pong amb els nois del Club de Nullamore.





El Dani va mostrar que amb la raqueta de forces habilitats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario