skip to main
|
skip to sidebar
Fotografies
viernes, 24 de abril de 2009
Jugant al Ping-pong
Divendres 24 d'abril.
Després d'estudiar una mica vem disfrutar molt jugant a Ping-Pong amb els nois del Club de Nullamore.
El Dani va mostrar que amb la raqueta de forces habilitats.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Datos personales
Web d'Alumnes d'Institucio a Dublin
Ver todo mi perfil
Archivo del blog
▼
2009
(14)
►
junio
(2)
►
mayo
(5)
▼
abril
(7)
Esperant a l'autocar de tornada a casa.
Ginkama al DunDrum
Classes d'anglés
Jugant al Ping-pong
Grup d'estudi
Sortida des de Barcelona
Fotografies
No hay comentarios:
Publicar un comentario