sábado, 25 de abril de 2009

Ginkama al DunDrum

Dissabte 25 d'abril del 2009

Aquesta tarda hem anat al DunDrum (centre comercial de Dublín) i hem fet una ginkama fotogràfica, a més de veure moltes coses insteresants. També ens hen distret una mica veient les coses que s'exposen als aparadors de les tendes.











No hay comentarios:

Publicar un comentario