Dissabte 25 d'abril del 2009
Aquesta tarda hem anat al DunDrum (centre comercial de Dublín) i hem fet una ginkama fotogràfica, a més de veure moltes coses insteresants. També ens hen distret una mica veient les coses que s'exposen als aparadors de les tendes.
sábado, 25 de abril de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario