La fotografia de tots els dissabtes.
Ens repartim per grups.
L'Angel ens ensenya a tirar la pilota de sortida.
El Pol en el green.
"Ole"
A veure on l'envio aquesta vegada.
El paissatge es molt impressionant.
El Pol intenta aproximar la pilota al green.
Estil d'un perfecte aprenent.
"Si la toco nomes una miqueta anira sola al forat"
En Dani preparan-se per fer el cop d'entrada al green.
"On ha anat la pilota????????"
En Ruben ajuda al Dani...
El Pablo en el forat numero 10.
"Aqui si que no la perdo!!!!!!"
El Ruben a la sortida d'un forat, en Pol "concentrat".
"A qui li toca ara?"
"Doncs ho fem tots a l'hora, que no podem esperar"
L'Anton fica la pilota al forat, els dames preparats per no perdre ni un instant.
El David recull la seva pilota, l'Edu ja esta llest.
L'Angel en un altre cop de sortida.
El Pol molt aprop....
L'Edu no perd de vista la seva pilota.
El David despres de colpejar la pilota.
L'Alvaro va mostrar que te experiencia.
I mes dificil encara...amb un pal de dretans i jugant amb l'esquerra.
Per anar als ultims forats ens encomanem a la Mare de Deu a l'ermita que hi ha aprop del camp..."a veure si guanyo..."
En una sortida l'Angel repasa una mica la gespa.
El Pol tira pilota i tee, tot a l'hora.
El Ruben si que te escola.
El Pol treu la bandera per que entri la pilota.
Quin estil.... !!!!!!!!
Ja hem acabat, la veritat es que ha sigut divertit.
El sol a Irlanda tambe escalfa..."podria ser aixi tots els dies"
La gespa convida a descansar.
"Visca Mestal!!!!!!!"
No hay comentarios:
Publicar un comentario